Total Pageviews

Wednesday, August 5, 2009

The Happy Dance

At last I can do the happy dance because I covered bottle number 100 this morning.
OK I didn't sand and polish them all but I can do that outside and listen to the birds ...and fight off the earwigs (eeeuwww I don't like those)!

Enfin je peux danser de joie parce que je viens de terminer mes 100 bouteilles de l'espoir. Sont pas toutes poncées et polies mais je vais le faire dehors en écoutant chanter les petits oiseaux et en me battant avec les perce-oreilles (ouache je les haïs)!



When I get them all sanded and polished I will take picture of all of them.
Pis quand elles seront toutes poncées et polies, je prends une photo de famille.

2 comments:

2 Good Claymates said...

Congrats! Your bottles are very nice and I'm sure will be very appreciated. I'd be doing the happy dance too! (Love the video -- have you seen his website -- lots of fun!)

Josiane said...

Wouah ! 100 bouteilles, il y a de quoi danser c'est sur ! J'ai hâte de voir la photo de famille. Celles que tu as déjà présentées sur ton blog sont superbes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails